2010/08/23

Berlingo animaliak

14 comentarios:

Eneritz dijo...

Tigrea eta geopardoa oso politak dira

Zaira eta Maddi dijo...

Asko gustatu zaizkigu argazkiak.

Zaira eta Maddi

ander eta beñat dijo...

oso polita da Ander eta Beñat

Irati eta Asier dijo...

Argaskiak oso politak dira

Asierren eta Iratiren partetik.

Miren eta Nagore dijo...

Argazki polita dira baina gehien gustatu saidana leopardokoa zen.

arkaitz ivan dijo...

Asko gustatzen zaizkigu animaliak

uma dijo...

Asko gustatu zait argazkiak.
Oso ondo pasa dut oporretan eta leku askotan egon naiz:Gorlizen,emen,Gorlizeko kanpamentu batzuetan,zaldizkoak ziren,la Riojan,Mdrilen eta nire aitaren herrian.

uma dijo...

kaixo zer moduz saude alejrando ni oso ondo nago espero dut zu ere ondo egotea.gainera oso pozik nago zu gure totor izatea

irati dijo...

oso politak dira gehien guztatu zaizkidanak kokodriloak izan dira

irati

jaione dijo...

oso politak dira baina gheien gustatzen saidana tigrea da

jaione dijo...

oso politak dira eta berlin polita zen??
gehien gustatzen saidana da tigrea

maryem dijo...

kaixo
niri gehien gustatu zaidan animalia da tigrea da.

maddi dijo...

Niri tigrea gustatu zait, eta elefantea baita. Ta zuei???

maddi u. dijo...

Alejandro, zer moduz Berlinen?
Seguru oso polita eta interesgarria dela!!

Nik berlineko harresiaren istorioa dakit, (pixka bat), eta oso polita da. Ez?

maddi.

Matematika, 6.mailako 4.gaia

1.- Eragiketa konbinatuak 2.- Buruzko kalkulua 3.- zkh 4.- Problemak