2010/06/07

Udako oporrak


Kaixo guztioi, zer egingo duzue oporretan? Egingo duzuena azaldu.

16 comentarios:

mikel dijo...

Uztailean Tunezera joango naiz eta abuztuan jaietan geldituko naiz

Jon Molina dijo...

kaixo:
Ni Harora joango naiz eta al badut klaseko norbait gonbidatuko dut.
Gero nire herrira joango naiz eta abuztuan Gasteizeko jaiak direnez Gasteizera etorriko naiz.

lorena dijo...

Kaixo!
Lorena naiz eta udako oporretan brasilera joango naizela uste dut,familiafamilia bisitatzera.
Agur bero bat,lorena...

unai dijo...

Ni oporretan hau egingo dut:Lehenengo egongo naiz gasteizen denbora luze bat.Gero almeriara(cabo de gata)joango naiz eta or hilabete bat egongo naiz.Azkenik nire herrira joango naiz eta or geratzen dena pasatuko dut!

omar dijo...

kaixo ni oporretan malagara noa 2 aste voda vatera eta lagun baten txaletean egongo gara gero cadicera goas beste bi aste baiña cadiz cadiz ez (caños de meca)eta gero unairekin aste 1 almerian (cabo de gata).ori da dena.

Ander dijo...

Uste dut Port aventurara joango naizela edo futuroscopera.Nik nahiago dut Port aventura baina uste dute dut joango naizela Futurscopera.
Ondo pasa oporretan

Unax dijo...

ni castellonera joango naiz ez dakit nora hiriburura edo herri batera espero dut ondo pasatzea eta zuek ere bai AGUR!!!!!!!!!

ander dijo...

http://miasteniagravis.files.wordpress.com/2009/11/port-aventura1.jpg

angela dijo...

a eta igual conilera lagun batekin

maider dijo...

MAIDER:
KAIXO OPORRETAN ERRIOXARA JOANGO NAHIZ EZ DAKIT ZERBAIT GEHIAGO EGINGO DUDAN BAINA BUENO ONDO PASATZEA ESPERO DUT ETA ZUEK ERE ONDO PASATZEA ESPERO DUT A ETA JON BIARKO,ZORIONAK!!!

ITXASO dijo...

kaixo!!!
nik oporretan Oviedora joango naiz eta gero Berganzora. Ere joango naiz hondartzara baina ez dakit bere izena.Azken egunetan Gasteizko jaietan.(itxaso)

Garazi dijo...

kaixo
Nik oporretan nire herrira joango naiz Basabera. Eta ere Zestarrainera udalekutan.Azken egunetan Gasteizko jaietan egongo naiz.

**AGUR**

angela dijo...

ni londresera joango naiz lagun batekin nire aita eta amarekin,gero asturiasera igual haizearekin,villanuevara(nire amaren herriko festetara)hemengo festetan ere.

Haize dijo...

Ni Villabuenara eta Arrasatera joango naiz.Beste denbora bat Gasteizen egongo naiz eta agian Angelarekin Asturiasera ere joango naiz.
Normalean Almeriako herri batera joaten naiz oporretan , baina urte honetan niretzat bakarrik izango den gela bat egingo didatenez ez naiz horra joango.
ESPERO DUT ONDO PASATZEA OPORRETAN!
AGUR!

Haize dijo...

Ni Villabuenara eta Arrasatera joango naiz.Beste denbora bat Gasteizen egongo naiz eta agian Angelarekin Asturiasera ere joango naiz.
Normalean Almeriako herri batera joaten naiz oporretan , baina urte honetan niretzat bakarrik izango den gela bat egingo didatenez ez naiz horra joango.
ESPERO DUT ONDO PASATZEA OPORRETAN!
AGUR!

3.zikloa dijo...

I hope you enjoy this holidays.Don´t forget English is a lenguage that can be used in any situation.
Happy holidays.

Rafa
English Teacher

Matematika, 6.mailako 4.gaia

1.- Eragiketa konbinatuak 2.- Buruzko kalkulua 3.- zkh 4.- Problemak