2013/09/06

2013ko oporrak

Zer moduz oporretan?
Kontatu egin duzuena.

11 comentarios:

eneko dijo...

potugaletean nire heriko jaietan eta gasteizeko jasetan erebai anoetan champions ikusten

abian dijo...

alejandro abian naiz, egia da maider esan duena zu orain ez zarela gure irakaslea?

Maider dijo...

Ni Nojan egon nintzen, Gero Gasteizera bueltatu eta Beñatekin joan ginen La Arboledara udalekuekin, gero berriz gasteizera bueltatu eta Marbellara joan nintzen.

Oso ondo pasatu dut oporretan.:)

beñat dijo...

nik lehenegoz nire herrira joan nintzen, etorri nintzenean maiderrekin udalekuetara joan nintzen (la Arboleda), eta gero nire legusinarekin (Klaudia) Benidormera joan nintzen.

Laura dijo...

Oporretan hiru lekutara joan nintzen :Menorcara,Nojara eta Goñiko udalekuetan. Menorcan bi lagun egin nituen:Guillermo eta Gustavo. Beraiekin joan ginen hondatzara,bolerara...Irten ginenean hondartzetik joan ginen izozki denda batera eta La que se avezinako actriz bat aurkitu genuen Carlota berarekin argazki bat atera genuen.Menorcan erebai nire Gustavo la gunarekin pedal bat toboganekin alokatu genuen eta nik bakarrik behin bat bota nintzen zergatik medusa asko zegoen.

Nojan bungalofak ez zegoen eta apartamentu bat alokatu genuen.Nojara joan ginen lagun batera bisita bat egiteko gero nire amaren lagun bat gurekin etorri zen Nojara bi egun pasatzera.Nire amaren lagunarekin joan ginen Santanderrera Decathlon tabla de surf erostera.

Goñin:Egin nituen lagun asko,egunero 14 kilometro oinez egiten nituen.

loinaz dijo...

kaixo

pablo dijo...

ni alaveseco colonietan egon naiz , bi aste asturian ,beste bost egun futbol torneo bat jolasten ,lekeitioko campiñean,eta
campezoko ibaian

anartz dijo...

Uda honetan Salouen egon naiz Gaizkarekin
eta Xabierrekin Lekeition ere bai.
Markinezen oso ondo pasatu dut nire gurasoei laguntzen etxea bukatzen.

Tessy dijo...

uda onetan laudiko san juanerera joan nais.Gero zuhatzara joan nintzen eta oso ondo pasatu nuen, zuhatza eta gero kantabrian egon nintzen eta kantabrian leku askota egon nitzen adibidez: Ajo,Noja,Isla,Islares,Fuente de,Santillana Del Marren,Santillanako Zooan,Cabarcenon,Laredo,Loredo,Langreo,Castro eta Markinan egon nitzen Kantabrian.Geroago Gasteizko festetan egon nintzen ta gero Laudioko festetara joan nintzen, Laudioko festak etacgero Laredora,Colindresera,Karpin avaturasen egon ninetzen.

Unknown dijo...

nik tarragonara , barcelonara , saloura joan naiz nire oporretan

Andoitz dijo...

Uda honetan oso ondo pasatu dut egon naizen toki guztietan.
Lehenego, klaseak bukatu eta gero El templo del sol kanpinera joan ninitzen L`Hospitalet de L`infanten herrian daogena (Tarragona).
Hurrengo, Lekeitioko kanpinera joan nintzen Xabi, Urko, Hodeia, Lier eta Ni, noski, aita eta amak ere bai Urko eta Hodiaren aita eta ama izan ezik.
Gero, debara joan nintze uda gustietan besala hondartzara, nire atxitxa eta amonarekin.
Geroago, Mataillana de valmadrigalera (Leon) joan ginen nire amamarekin. Hango etxean nire amaren osaba izebak zeuden.
Matallanatik bueltan Debako jaietara joan ginen.
Gero, Almuñecarrera (Granada) joan ginen nire 2 osaba 2 izeba 2 lengusu eta 3 lengusinekin. Zelako jaleoa!
Azkenik, Las Negrasera – Cabo De Gata parque naturalera (Almeria) jon nintzen, hango kanpinera.

Matematika, 6.mailako 4.gaia

1.- Eragiketa konbinatuak 2.- Buruzko kalkulua 3.- zkh 4.- Problemak