2012/01/09

Gabonak

Zer moduz oporretan? Olentzero ondo portatu da?

12 comentarios:

maddi dijo...

Oso ondo pasatu dut gabonetan. Familiarekin egon naiz. Olentzerok eta erregeek gauza asko ekarri dizkidate. Urte berri on!!

Amaia dijo...

Olentzerok : Etxeko zapatillak, jaboia,txampua,dirua,arropa...

Errege magoek : Dirua,liburu bat,kamiseta bat, bi bufanda eta txamarra bat.

irati dijo...

Oporretan oso ondo pasatu dut oso dibertigarriak izan dira. Olentzerok gauza asko ekarri dizkit: alaveseko kamiseta, baskoniako txandala, liburu bat, kamiseta bat eta saskibaloiko zapatillak.

uma dijo...

Oso ondo pasatu dut eta lengusinekin obeto!! Olentzero ondo portatu da baina izan zenez nire urtebetetzea ba...
Oso ongi pasa dut gabonetan!!!!
Eta zuek zelan pasatu duzue?????

Miren dijo...

Oso ondopasa dut gabonetan, 25an Donostira joan nintzen. olentzero gazteizen puf bat eta Lepoko bat eta Donostin jersei bat nintendorako jolas bat et liburu bat, Erregei magoak jolas bat eta jolas pat eta argiz karako funda bat.

Beñat dijo...

bai oso ondo pasatu dut,olentzero oso ondo portatu da gurekin.

meryem dijo...

oso ondo pasatu nuen gabonetan eta gainera erregeak ikatza ekarri didate
bania olentzero zapatila batzuk ekarri didate AHORA CAIGOren joku bat
eta oso polita da. Eta beste opari batzuk .bueno gauza asko bainaa inportantziarik gabe

¡¡¡ OSO ONDO PASATU DUT !!!

Asier dijo...

Oporretan oso ondo pasatu dut. Familiarekin egona naiz.
Olentzerok FIFA 12 eta NEC FOR SPEAK SHIF play station 3 ko.Dirua
eta arropa.

ivan dijo...

simsoneco pijama bat, 2 joko Wiirako, 50 euro eta beste joku bat

Eneritz dijo...

Ni gabonetan oso ondo pasatu dut opari asko izan ditut, olentzero ekarri dit: Monopolia, Bi praka bakeroak eta pegatuak, Bi ipuin, Kolonia bat.
Erregeak ekarri didate: Bata bat, Pijama bat, Diana bat, Mp3 bat, Ikatza, Gozokizko bi poltsa eta Barçako kamiseta baina kukuxumuxukoa da.

Gehien gustatu zaidana diana izan da eta gutxien praka pegatuak.

jaio dijo...

Nirekin oso ondo portatu dira errege magoak eta olentzero! Gauza pila ekarri didate!:
OLENTZEROK:arropa,liburuak,gordetzekogauza bat,erloju bat,belarritakoak,lepokoak...
ERREGE MAGOAK:momentuz 30€ baina oraindik fgalta zaizkit opariak!

Eneritz dijo...

Ni gabonetan oso ondo pasatu dut opari asko izan ditut, olentzero ekarri dit: Monopolia, Bi praka bakeroak eta pegatuak, Bi ipuin, Kolonia bat.
Erregeak ekarri didate: Bata bat, Pijama bat, Diana bat, Mp3 bat, Ikatza, Gozokizko bi poltsa eta Barçako kamiseta baina kukuxumuxukoa da.

Gehien gustatu zaidana diana izan da eta gutxien praka pegatuak.

Matematika, 6.mailako 4.gaia

1.- Eragiketa konbinatuak 2.- Buruzko kalkulua 3.- zkh 4.- Problemak