2011/12/12

Abenduaren zubia

Zer egin duzue zubi luze honetan?

13 comentarios:

jaio dijo...

Ba ni Gasteizen eta Larrioxan egon naiz! Ia,ia denbora osoan Gasteizen egon naiz Lagunekin. Iratiren etxean jaten eta etxeko-lanak egiten egon nintzen.Gero ere zineman egon nintzen "Fuga de cerebros 2" pelicula ikusten.Larrioxan bi egun egon nintzen nire lengusinaren urtebetetzea izan zelako astelehenean.Aurreko igandean ospatuko genuen baina bitroceramica eta hozkailua eta hori guzti zegoen lekuan electrizitatea galdu zen eta ezin genuen ezer jan.Orduan atzo ospatu genuen. OSO ONDO PASATU DUT ZUBI HONETAN! :)

meryem dijo...

nire ustez hoberena asteazkenean izan zen joan nintzelako nire lengusinarekin izan da nire lengusina pelukera bat da eta flequilloa moztu dit eta oso ondo pasatu nuen(nos hemos montado unas risas sobre mi flequillo y sobre su pelo)
(ESTABA MEDIO RAPADA POR EL MEDIO DE LA CABEZA) JAJAJAJAJAJAJ estava orriblemente horrorosa!!!!!!

irati dijo...

Zubian oso ondo pasatu dut. Vianara joan nintzen nire izebaren etxera. Egun batean balneario batera joan ginen eta oso ondo pasatu genuen. Gero ona itzuli nintzen berriro eta Maddiren etxera joan nintzen jolastera.

Beñat dijo...

kaiko:
ni arbola ipini dut eta olentzero txiki bat.Olentzerok emango dit
saskibaloiko zapatila batzuk

Amaia dijo...

Kaixo,ni zubi onetan bibliotekara joan naiz ingururen lana egiteko.Asteartean nire herrira joan nintzen eta larunbatean,zinemara joan nintzen Jaione eta pasada urteko neska batzuekin ''Fuga de cerebros 2'' Ikustera eta oso ondo pasa genuen.

uma dijo...

Asteburu pasatuan herrian egon nintzen eta aste hau hemen. Herrian lengusinekin eta osabekin egon naiz. Atzo hemen zinemara joan ginen eta beste egunetan gelditu.

maddi dijo...

Kaixo!! Nik primeran pasatu dut. Gauza pilo bat egin ditut. Igandean nire ahizparen urtebetetzea izan zen eta familia etorri zen meriendatzera. Nire etxean oraidik ez dugu ipini zuhaitza, baina asteburu honetan jarriko dugu.

Maddi

Miren dijo...

Zubian ostegunean Etxarrira joan nintzen jatera. Beste egunetan emen Gaiztezen egon nintzen. Larunbatean lagunekin geratu nuen.

Asier dijo...

Larunbatean futbol partida
jokatu nuen.Astean zehar lagunekin
ibili nahiz.
Urrengo larunbatean futbol
partidak ikusi nituen telebiztan.

Nicolás dijo...

Zubi honetan oso ondo pasatu nintzen
zergaitik zoan nintzen bisitatzera lanbun bat eta ere bai ikusi nuen nire aita.

ANDER dijo...

subian oso ondo pasatu dut, ez dut eser bereziki egin ezta ere zuaitza jarri.

abi dijo...

Niri opari didate txakur bat eta oso ondo pasatu dut eta es dut eser geiago egin

Nagore dijo...

Ni Gasteizen geratu nahiz zubi osoa. Larunbatean lagunekin geratu nuen, igandean telebistatik futbol partirtida ikusten egon nintzen, astelenean eta asteazkenean Miren eta Amaiarekin geratu nuen, ostegunean Iker, aita eta hirurok frontoira joan ginen tenisera jolastera eta beste egunak familiarekin edo kuadrillarekin egon nahiz. Oso ondo pasatu dut.

Matematika, 6.mailako 4.gaia

1.- Eragiketa konbinatuak 2.- Buruzko kalkulua 3.- zkh 4.- Problemak