2011/05/02

Aste Santua

Zer moduz oporretan? Kontatu egin duzuena.

10 comentarios:

amaia dijo...

ni oso ondo pasa dut! bi egun nire aiten lagun baten herrira joan naiz eta beste bi egun nire lehengusinaren herrira.

krimo dijo...

yo fui a paris a francia y a la play
jue muy divertido.

jaio dijo...

ni ikastola bukatu eta gero nire aizparen urtebetetzea izan zen.Gero astelehenean amaiaren etxean gelditu nintzen lo egiten eta gero ostegunean Portugalera joan nintzen.Leku askotan:
Coimbran,Lisboan,Sintran,Obidosen,Nazareten,Oporton... Oso ondo pasatu dut!!!

;)

Asier dijo...

Oso ondo egon naiz azte santuan. Azkenean ezin izan nuen ama konbentzitu herrira joateko.
Hiru torneoetan ondo egon nintzen batean irabazi, bestean 6. eta azkenean 5.

Irati dijo...

Oso ondo pasatu dut oporretan. Bina oso eguraldi txarra egin du Vianan eta ezin izan gara ia ia etxetik atera.


Irati

ANDER dijo...

OPORRETAN OSO ONDO PASATU DUT BENIDORMERA JOAN NAIZ GERO NIRE ERRIRA JOAN NAIZ SAMANIEGORA NIRE LENGUSUEKIN OSO DEMBORA ONA EGIN DU.

beñat dijo...

ni oso ondo pasatu dut bainareseko kanpinean eta ere oso ondo arroieaben

abi dijo...

Ni joan nintzen Galiciara nire amonaren etzera oso egun tsarra egon sen galician jolastu nuen nire lagunekin futbolera 4 egun bakarrik.

eneritz dijo...

ni ikastola bukatu eta gero egon nintzen nire etzean eta kalean nire lagunekin eta nire txakurrarekin jolasten baina aste bat etorri ziren Migulen sobrino nietoekin jolasten baina oso aztunak dira

nagore dijo...

Oporretan Gasteizen geratu naiz. Egun batean Gujulira joan ginen aita, ama, Iker etaaiten bi lagun. Beste egun batean Mendiko frontoi bat artu genuen aita, Iker, Ivan eta laurok.oso ondo pasatu genuen.

Matematika, 6.mailako 4.gaia

1.- Eragiketa konbinatuak 2.- Buruzko kalkulua 3.- zkh 4.- Problemak