2010/04/13

Berriro Ikastolan

Kaixo, Aste Santuko oporrak bukatu ondoren, idatzi egin duzuena.

10 comentarios:

rafaeljoseaguayo dijo...

Hi, I´m rafa from bernedo.
The children are very happy. Today´s planning is about the Olimpic Games.
Bye, bye. See you.

Kaixo, hemendik dena ondo.

Agur .

pablo javier dijo...

joan naiz ondartxara nire aitaren nobia eta nire arrebarekin pasatu nuen ondo beraiekin

Shania eta Lucia dijo...

Gure oporretan hau egin dugu:
Shania Valenciara joan da eta esan
dit oso ondo pasatu duela.
Lucia Donostira joan da eta esandit
ere oso ondo pasatu duela.
Eta gero ikastolara joan gara
hori da dena beno agur.

Oier eta Ismael dijo...

Oier: Gaur goizean nire lagunekin futbolara jolastu dut. Arratzaldean jantokian jolastu dut nire lagunekin.Ismael:Ni oporretan
saloura joan nintzen aste santuan.Torneo bat jokatzera eta oso ondo pasatu nuen 2 gol sartu nituen eta hotel batean lo egin nuen eta hotelean pistinak seuden
eta trapolinak zeuden 5 metrokoa
eta erebai 3 tobogan zeuden eta
2000 eta bateko jokatu genuen saulouan.Agur.

xabi ,Ander eta Gaizka dijo...

kaixo Alegandro nola zaude ? ni xabi naiz eta madrilen egon nintzen . Eta ni Ander naiz eta
saskibaloi partidu bat jokatu nuen. Ni gaizka naiz eta mendira joan nintzten

julen dijo...

haste santua bisikletas ibiltzera amarekin eta lagun batekin

ANE,LOINAZ dijo...

ANE
Nire oporretan oso ondo pasatu nu-
en.Galiciara joan nintzen,hondartzan karakarrak jaso
nituen nire lehengusinarekin.Geroago etxera jo
an nintzen.
LOINAZ
Nire oporretan oso ondo pasatu nu-en. san asensiora joan nintzen,lagunekin afari bat egin genuen eta oso gosoa zegoen.Geroago ohera joan nintzen.

AGUR DENOI!

Sergio eta Maddi. dijo...

Gu portabenturara ostiralean joan ginen ,eta lehenengo barraketan montatu ginen ,eta oso ondo pasatu genuen.Larunbatean,jan genuen
rrestaurante batean espagetiak eta igandean azken barrakan montatu
ginen eta gero etxera itzuli ginen.

Mohamed dijo...

Nik nire oporretan oso ondo igaro ditut.Zinemara joan naiz La niñera magica y el big ban ikustera.Gero pantanora joan nintzen.Uran arrainak zeuden.Parke batera joan
naiz patinekin patinatzera.Egun askotan igerilekura joan naiz jolastera.Egun batean igerilekura joan eta Maddi ikusi dut eta jolasten gelditu gara.Gero etxera joan naiz.Oso ondo igaro nuen oporretan.Gero eterako lanak egin nituen.MOHAMED LAMRABET BENAISSA.Nire oporretan...

martin eta Eneko dijo...

Valeciara noan nintsen.
Eta gero ikastolara noan joan nintze.




Ni oporretan nabaridasen egon naiz,
eta oso ondo patu dut.

ENEKO G. MORENO LOPE eta Martin garcia
Jodar.

Matematika, 6.mailako 4.gaia

1.- Eragiketa konbinatuak 2.- Buruzko kalkulua 3.- zkh 4.- Problemak